Salgsbetingelser
Hos Artikolor AS.
1. Partene
Selger er Artikolor AS, F. Hennigs gate 12, 2815 GJØVIK. E-post: info@kristinetghardeberg.no. Org.no: 926591371 og betegnes i det følgende som selger/selgeren.
Kjøper er den forbrukeren som foretar bestillingen, og betegnes i det følgende som kjøper/kjøperen.
2. Betaling
Digitale produkter og bøker kan betales med bank/kredittkort og Vipps. Beløpet trekkes umiddelbart.
Beløp for delbetaling for større digitale kurs og medlemskap trekkes umiddelbart på gjeldende dato fra betalingsmiddelet som ble brukt ved påmelding.
Kjøpere under 18 år kan ikke betale med delbetaling.
3. Levering
Digitale produkter leveres umiddelbart ved kjøp.
Bøker sendes i posten fortløpende og innen 1 uke etter at bestillingen er mottatt.
4. Angrerett
På bøker har kjøperen 14 dager angrerett fra boken er mottatt. Send e-post til info@kristinetghardeberg.no for å melde angrerett. Kjøper betaler porto for retur. Beløpet refunderes i sin helhet straks boken er mottatt ubrukt og uskadet.
På kjøp av digitale kurs og medlemskap lengre enn 2 timer varighet, har kjøperen 14 dager angrerett. Send e-post til info@kristinetghardeberg.no for å melde angrerett. Beløpet refunderes i sin helhet straks.
På kjøp av digitale enkeltforelesninger med varighet inntil 2 timer gjelder ikke angreretten.
Kjøp av billett til fysiske samlinger er bindende. Ved uforutsette hendelser kan avbestilling skje inntil 1 uke før arrangementet. Beløpet refunderes i sin helhet.
5. Mangel ved varen
Ved skade på bok, meld reklamasjon til info@kristinetghardeberg.no snarest mulig og innen 2 måneder fra varen er mottatt. Du får tilsendt ny bok eller refundert beløpet.
På digitale produkter, meld fra til info@kristinetghardeberg.no senest 6 måneder fra kjøpsdato. Vil vil på beste måte gjøre vårt ytterste for å veilede deg hvordan du får logget inn, finner frem og kan ta kurset i bruk. Veiledningen kan skje via e-post, telefon eller zoom. Målet er at alle kjøpere klarer å ta kurset i bruk etter hjelp og veiledning. Ved ekstraordinære og uforutsette hendelser der innholdet i kurset ikke kan leveres som avtalt og at kvaliteten forringes, meldes reklamasjon til info@kristinetghardeberg.no. Beløpet refunderes i sin helhet.
6. Konfliktløsning
Klager rettes til selger innen rimelig tid, jf. punkt 9 og 10. Partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes, kan kjøperen ta kontakt med Forbrukertilsynet for mekling. Forbrukertilsynet er tilgjengelig på telefon 23 400 600 eller www.forbrukertilsynet.no.
Europa-Kommisjonens klageportal kan også brukes hvis du ønsker å inngi en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruker bosatt i et annet EU-land. Klagen inngis her: http://ec.europa.eu/odr.
Les mer i hovedvilkårene her: https://art.kristinetghardeberg.no/vilkaar
Les mer om personvern her: https://art.kristinetghardeberg.no/personvern